Deletedmom_289 Dr adetin 3. Günü gel âdetli iken hormon kanı ver dedi ilçedeki kadın doğum doktoru yıllık izine ayrılmış şehir hastanesine gidecez hormon kanı sonucu hemen çıkar mı
Deletedmom_289 Deletedmom_289 bulunduğumuz ilçe ile şehir hastanesine 130km uzaklıkda çocuklarla Zor oluyor gitsek gün içinde sonuç çıkar mı
Minikkuzum1999 Deletedmom_289 normalde Sabah verildiyse öğlen sonra çıkıyor ben geçen verdim Sabah 10da öğlen den sonra 2de çıkmıştı