Deletedmom_110 Kızlar normalde 80 b giyiyorum m beden aldım acaba büyük olur mu bu tarz hiç giymedim destekli dolgusuz giyiyorum sizce büyük olur mu?
Deletedmom_110 -Eraymoms- affedersin göğsümün biri küçük biri normal kestiremiyorum bedenini bu tarzda giymedim kuponla da baya indirimliye geldi kaçırmak istemedim🌺
-Eraymoms- Deletedmom_110 ay o bütün kadinlarin sorunu galiba benimde öyleydi oğlumu emziriyorum diye şuan aynı gibiler 🤣 hangi bralet veya sütyeni alırsan alayım biri küçük kalıyor 85 alsam baya büyük oluyor mesela en iyisi 80 dolgusuz olunca da rahatlığı çok iyi oluyor
-Eraymoms- Deletedmom_110 🤣🤣 büyük olunca da bazı elbiselere zor giriyo boşver böyle daha iyi sksjdks