nbanba 5 aylık oğlum bu ay hiç kilo almamış hemşire mama ver dedi Sma diye mama varmiş ama kaç CC vermeliyim? ( Sadece gece ilk uyandiginda 12-1 gibi vereceğim mamayı) Sabaha karşı çok uyanıyor çünkü ve geçen ayki kilosuylanayni olduğu için.
Kuzeynepp nbanba aynı zamanda emiyor sanırım. O yüzden 90 cc yetrli olur 3 kaşık koyucaksınız. Önce suyu koyun ki ölçüsü tam olsun.
sevgiim 120 cc deneyin doymazsa 150 verirsinz daha sonra 30 ccye 1 kasik mama katılıyor yani 4 kaşık katicaksiniz önce suyunu koyun
nbanba sevgiim benim bı kaşık biberinum var o zaten 30 CC daha fazla büyük yok onunla yapsam ayrı ayrı versem
nbanba Kuzeynepp evet ama kaşık biberonum çok küçük ua onu nasıl yapsam bilemedim . 30 CC ya da 60 olması lazim
Kuzeynepp nbanba hmm o zamn iki kere hazırlıcaksınz yada eşiniz e bbek yada eczaneden yarın biberon edinsin yoksa zor olucak sizin için