Momsinemmom merhaba bizde kraft siena model yatak var . Bizimde yatağımız işbir şuan en alt kademede yatıyor. Ama yatak yüksekliği de olduğu için tutunup kalkmalara başladı. Ağırlığını verip düşecek diye korkuyorum. Oğlum 9.5 aylık. Siz düşmeme için nasıl bir çözüm buldunuz