buket006 mlknr canım benim bebeğimde aynı şekilde oldu 5 Gündür yeni yeni düzelmeye başladı bol bol emzir sürekli burnunu temizle bulunduğu odayı nemli tutmaya çalış geçmiş olsun
mlknr dile sık sık çekiyorum burnunu memede uyuyor zaten yerinde çok uyumuyor gece sabaha kadar uyumadı hiç en son yanıma yatırdım öyle uyudu biraz.
mlknr buket006 teşekkür ederim size de geçmiş olsun. Kendimi çok suçluyorum dikkat edemedim hasta ettim diye 😞
buket006 mlknr Asla suçlu hissetmeyin elbette ki hasta da olacaklar bu şekilde bağışıklık kazanacaklar
mlknr buket006 hep öyle diyordun yaşayınca kötü oldum öksürdükçe içim gidiyor burun çekiyor birde 2 aylık aşımızı da olmadık bağışıklık sistemimiz düşük çıkmıştı belki de bundan kaynaklı.
buket006 mlknr biz olduk pazartesi günü aşımızı ateş falan yapmadı ama çok huysuzlandı hala burnu tıkalı temizliyorum sürekli merak etme geçecek hepsi aşısını da iyileşince vurdurursun annesi ağır bi aşı
mlknr buket006 evet doktor da şuan ertele dedi pazartesi inşallah normale döner değerler de bebekler,çocuklar hasta olmasın ya 😞😞 çok teşekkür ederim bu arada çok rahatlattınız beni Allah razı olsun.
buket006 mlknr rica ederim Allah sizden de razı olsun içinizi ferah tutun üzmeyin kendinizi sütünüze yansır
mlknr buket006 merhaba siz burun temizliği serum fizyolojikle yapıyor musunuz? Az önce Osman gönülal doktor var yotube da ona baktım yapılması gerek diyor ani bebek ölüm durumunu da engellemek adına az önce de bebeğimin burnunu aspiratörle çektim sonra sanki bina bi nefes alamadı bir daha çektim çok korktum ama şimdi de napıcam bilmiyorum ya birşey olursa nefes alamıyor burnundan 😞😞
buket006 mlknr evet ben serum fizyolojik ile yapıyorum sabah akşam dikkatli şekilde ve yavaş yavaş yaparsanız sizin yaptığınız da gayet iyi bir yöntem
buket006 mlknr hırıltısı varsa burnu tukalıdır büyük ihtimalle emerken ve uyurken zorluk yaşayabilir burnunu temizlemek iyi gelecektir