aslymom Kendi evimize geçtik. Bebeğim sabah 8:30’da uyanıyor 1,5 saat uyanık kaldı. Saat 10:00’da uyuduk Sadece 45 dakika uyuyor Üç gündür böyle ilk uykuları kısa. Uyandiginda emzirip tekrar uyutmalı mıyım ?
defnemomm_ aslymom sabah 8:30 mu öp başına koy bacı. 2 aylik olmaya az kaldı benim kızımın ve hergün ama hergün 6 da tamamen uyanıyor 😢
3kedili2bebekli aslymom sadece ilk uykusu kısaysa sorun etmeyin normal gayet şekerleme yapmak istiyordur mutlu uyaniyorsa problem yok
aslymom defnemomm_ biz biraz rutin oluşturduk hep aynı saatlerde sabaha başlıyoruz da ama doğrusu ne yeniden uyutmak mı onu merak ediyorum. Benimde ilk çok düzensizdi ama alıştıkça farkettim eğer bebeğiniz kolik değilse altı temiz tok ve tuvaleti yoksa sadece uyutulmak istiyor ağlamaları durmamaları o yüzden biraz yüksek ses pış pış kucağımda sallayarak aynı saatlerde uyutmaya çalıştım ve düzene girdi
3kedili2bebekli aslymom eğer keyfi yerinde bir problem yoksa uyutmaniza gerek yok öyle kurulu alarm gibi değil bebekler dakika dakika gitmek istemez ama bazı gün uyanır keyfi yerinde olmaz o zaman evet az uyumuş uyusun biraz daha dersiniz bir de daha çok küçük kendiniz uyutmayin biraz kendi haline birakin 2-3 gün deneyin kendi kendine uyuyabilir o daha rahat edersiniz ilerde