Benkadinimdemiii Kızlar elimde sıfır 0-6 ay emzik var philips avent hiç açılmamış isteyen olursa satabilirim?
gunes0312 Benkadinimdemiii mağazalarda zaten o fiyat sanmıyorum kimsenin almak isteyeceğini birde ekstra kargo parası düşecek. Elden çıkarmak istiyorsanız daha uygun verin bence daha cazip gelebilir
sadelim Benkadinimdemiii mağazadan daha uygun fiyata aldık uygun verirseniz satmanız kolay olur aynı fiyata olunca direk gidip ordan almam daha mantıklı gelebilir insanlara sonuçta tanımıyor ama dediğim gibi daha uyguna aldık biz
Benkadinimdemiii gunes0312 bende zaten yeni aldım kızım emzik tutmuyor diye satıyorum ordan bakıp aynı fiyatına koydum kargosunuda ben ödeyeceğim alan kişi değil.
defnevedoruk Benkadinimdemiii geçen gün indirimde bütün avent emzikler 170tlydi, eminim yine indirim olunca düşer