Rio23 Kizlar merhaba.ek gıdaya başlamak üzereyiz ama ben hangi marka silikon tabak alacağıma karar veremedim.önerebileceğiniz koku yapmayan ve güvenilir bir marka var mı acaba?
mervemuhammed5219 Rio23 biz de yeni başladık, tabak vs. Oioi markasından aldım. Alıştırma içinde phillips avent aldık gayet içiyor. Benimde tava tencere almam lazım ona özel var mı öneriniz?
Rio23 Birde ilk etapta suyu neye koyarak içiriyoruz acaba?hiç biberon kullanmadık ama emzik tutabilen bir bebek.
EzgiG Rio23 alıştırma bardakları var biberon şeklinde biz onunla başlamıştık tabak kaşık falan e bebekten almıştım
Rio23 EzgiG Alıştırma bardaklarından bir tane edineyim o zaman..Peki ebebekten aldığınız tabak kaşıktan memnun musunuz?koku yapmadı değil mi?
Rio23 mervemuhammed5219 Oioi çok duyuyorum bende yinede burdaki annelerin deneyimlerini merak ettim..teşekkür ederim..tava tencere var daha değil mi?🙈😊 onları unutmuşum desem..ama onlarda çok gerekli..birde buharlı pişirme aparatı almayı düsündüm ben buharlı pisirme makinalarından ziyade..sizce daha mantıklı değil mi?
EzgiG Rio23 yok yapmadı baya da kullandım 12 gün olmuş girmeyeli de görmedim sorunuzu ya kusura bakmayın 😅