Esoz1110 Esoz1110 emzikleri kaynar suda beklettim fırça ile yıkarken çizmişim kızım emziği bıraktı o yüzden kullanamadım kenarda duruyor
Anatotales Esoz1110 1 ay sonra iç kısmı yosunlanıyor avent emziklerin slikon kısım değil plastik kısım. İnternette videolara ulaşabilirsiniz marka da ayda bir sağlık açısından değiştirmeyi öneriyor. Bu tip sağlığı etkileyebilecek ürünlerin satışını yapmamalısınız. Kullanılmış emzikte satmayıverin.
Nacafa Anatotales sizin kullanımınızla alakalı bir durumdur o 1,5 yıl avent kullandım hiç yosunlaşmadı
hbbt Anatotales aynen ya kullanılmış emzik vereceğinize hiç vermeyin bide fırçalarken cizmisim diyo 🤣 kaynattıktan sonra ilk defa aldığım emziği neden fircalayim hatta emziği neden fircalayim yani ne alaka
Esoz1110 Nacafa bende 5.5 ay kullandım benimde yosunlaşmadı birde ben bunları kullanmadım kullandığınız şeyi satmayın demiş 🤦🏽♀️
Anatotales Nacafa emziğin içi değil desenli kısmın altı yosunlaşıyor videolarda görmüştüm ben ayda bir değiştiriyorum emzikleri zaten benlik sorun yok
Zhrbl12 Zhrbl12 yanlış anlamayım benim ilk bebeğim ayda bir değişmesi lazım dediler bende öyle yapıyorum o yüzden sorum
Esoz1110 Zhrbl12 ben 2 tane aldım yine böyle kızım sadece gece uykusuna dalarken emiyordu ikisi beni 5.5 ay götürdü
Esoz1110 hbbt ne kadar insanları kötülüyorsunuz hiç kullanmadım diye yemin mi edeceğim hediye de ederim buradan birine sıkıntı değil ayrıca kim olduğunuzun farkına varın karşınızda yalancı değilim ben buradan birine hediye de edecektim ne kadar olur yazana
Esoz1110 hbbt ayrıca siz biberon emzik temizleyici kullanmıyormusunuz kendimce yıkadım işte benim bebeğim emzik emmediki çoktan bıraktı ben kullanıpta kul hakkına girmem gercekten kötüsünüz