Merhaba
2 aylık bir oğlum var doğduğundan beri sadece anne sütüyle besleniyor. Şimdiye kadar günde en az bir defa kaka yapardı ama bugün dört gün oldu hala yapmadı. Alttan gaz çıkardığında çok kötü kokuyor dört gündür. Çişinde sıkıntı yok. Sizce doktora gitmeli miyim artık?