Benimde aynı 2. Ayda meme biberon hiç birini istemedi kaşıkla yedirdim resmen biberondan soğudu sandım sonra tvden süpürge sesi ile içirmeye kuran açarak içirmeye çalıstım benim gerginliğim cocuga geçince iyice soğuyacaktı sakin kalın bu süreç sizin sakinliğinizle geçecek bilin bunh gündüz yemedi bende gece uykusunda biberonla içirdim ve içiyorda sonra normale döndük zaten inanın sadece💕