miray31 ben ek gıda döneminde sanırım başlamıştım Doktora sorarak. Hep tutti furutti aromalı olanını kullandım çünkü en çok O tercih edildiği için. Hiç aromada değişiklik yapmadım. antibiyotik kullanma durumumuz olduğunda balık yağı vermedim kullanmadığım zamanlarda dolapta bırakıyorum ama yaz mevsimine kadar düzenli kullanıyorum bir tatlı kaşığı veriyorum duruma Göre değişiklik gösteriyor