Tugcearel 3 ay 20 günlük olduk ama kucağımıza aldığımızda çok eğiliyor iki büklüm oluyor kafasını da sallıyor tam tutamıyor. Kollarından tutunca çok güzel kaldırıyor. Yüzüstü de kaldırıyor biraz
neanladinyurdagull Tugcearel kız dur bismillah 5 buçuk aylık destekliye yeni baslicaz öne doğru gidiyor hep
Cisemcagan17 Tugcearel acelen ne kuzum doktorlar 6. Ayda destekli oturmasini bekliyo çocuğun kemikleri ince allah korusun bi yerlerini incitirsin
betul912_ Benimki dört aylık öyle siz erken beklemisiniz başını sallamıyor ama kucağımdayken eğiliyor iki büklüm oluyor
BabyBerry Sizce normal değil mi 😂 daha küçük her beneğin gelişimi farklı. Doktorlar 4-5 aylıkken destekli oturtmaya başlayın diyor. Yani takılmayın.
Tugcearel BabyBerry yok ben oturtmaya çalışmaktan bahsetmedim anlatamadım sanırım☺️ Ayaktayken kucağıma alıyorum eğiliyor dik durmak istemiyor omuzuma kafasını dayayıp duruyor hep
Tugcearel Cisemcagan17 oturtmaktan bahsetmedim canım ben ayaktayeken kucağıma alıyorum tam tutamıyor kafasını eğiliyor hep bide omuzuma kafasını dayıyor öyle duruyor
Cisemcagan17 Tugcearel normal o 5. Ayda fln devam eder benimki sürekli hep kendini one eğip ayak parmaklarını yiyodu