Derya-Anne Dokuzkasimbebesi baya yukarı çıkmış boncuklar 1 haftaya kadar patlar sanırım ağrısız sızısız çıkarsın inşaallah
laydaakocc Bence de daha çıkmasına var gibi. Benim bebiste disler çizgi şeklinde gözükmeye başladıktan 1 hafta sonra patladii. Daha damaklarinda çizik yok gibi geldi bana
Derya-Anne Dokuzkasimbebesi amin inşaallah canım. Benim oğlumda azı dişlerini çıkartıyor alttaki 2 tanesi çıktı son üstteki 2 tane kaldı ama yemeden içmeden kesildi çocuğum doğru düzgün bişey yemiyo
Derya-Anne Dokuzkasimbebesi bi onlarda çıksa da bitse kurtuluyoruz ama onların henüz çıkmaya niyeti yok sürekli sakız çiğniyor rahatlatıyor sanırım habire anne naneli sakız diye geliyo bana