MihraEliff Kızlar 4 ay aşısı olduk aşının ertesi günü bacağının birinde kızarıklık ve şişlik oldu asi yerinde değil ama hemen onun yanında normal mi başına gelen varmı soğuk kompres uyguluyorum bir beze sarıp ama hala geçmedi