baharerturk Kızlar oğlum konunun üstüne düştü hastaneye götürdük hemen hiç birşey yok dedi doktor röntgen çekti ama oğlum kolunu hafif hafif kaldırıyor ağrı yapıyor ağlıyor üstüne yatamiyor napmam lazım başına gelen oldu mu
Deletedmom_113 baharerturk kırık çıkık yoksa incinmiştir bir süre korkar sonra unutur takip edin benim oğlum kolunu iki yerden çatlatmisti acilde röntgen çekildi birşeyi yok dediler ama bir saat kadar hastane bahçesinde bekleyin bı takip edin dediler o sırada doktora göndermişler röntgeni doktor iki yerden çatlak oldgunu soylemis zaten onlar bizi çağırmadan çocuğun kolu şişmeye başladı bı şişlik morarma filan olmazsa stres yapmayın bandaj baglayabilirsiz
Haffuse Cok gecmis olsun, kirik olmadigina sevindim🤗 Dustugu icin yasadigi agridir muhtemelen.ciddi bisey olsa doktorlar bulabilirdi.
baharerturk Haffuse çok teşekkür ederim cnm peki neden ağrı yapiyor acaba sol kolundan destek alamayınca endişeleniyorum
baharerturk Deletedmom_113 cnm şişlik morarma yok ama ağrı var sanırım kolunu kipirdadiktan sonra ağlıyor ağrı kesici verdim zeytin yağı ile ovaladim buz indirdim üstüne inşallah geçer şuan yatıyor ağrı devam eder mi acaba
Deletedmom_113 baharerturk edebilir unutması zaman da alabilir korku da olmuş olabilir ağrı yapmasa bile bir süre korktugu için o kolunu kullanmaya bilir ama çok teles yapmayın ilacını verin sabırla unutmasıni bekleyin zeytin yağı yeşil sabun ve ılık suyla ovalama iyi gelir çok da üstüne düşmeyin ki daha çok nazlanmasın