kızlar bebeğim 2 buçuk aylık. kafa yapısı resimde görüldüğü gibi. yukarıdan öne doğru meyilli. bu normal mi, sizin bebeklerde de ilk aylarda kafa yapısı böyle miydi? düzelir mi, ne zaman düzelir.
doktor normal dedi ama emin olamadım. size de sorayım dedim.