Haziranda doğdu ama denizden çıkınca çok üşür ne kadar ısıtmaya çalışsanız da riske atmayın dediler doktorlar da 5-6 aydan sonra öneriyor bide enfeksiyon kapmasından korkmuştum o yaz denize girmedi. Haziranda bir yaşına girecek yaşından sonra gireceğiz bizde sahilde oturuyoruz kızım da denize ayaklarını sokmayı falan seviyor umarım girmeyi de sever 😁