Rwerdst Kızlar öncelikle oğlum suyu çok seviyor. Doğduktan sonra 17 seans spaya da gitti. Etkisi olur mu bilmiyorum o yüzden belirtmek istedim. Ayrıca eşim eski cankurtan. Eşimsiz kolay kolay sokmam. Ben diyorum ki kolluk alalım zaten yanında sen varsın. Eşimde diyor simit alalım rahat rahat yüzer 😅 bir türlü karar veremiyoruz. Oğlım yazın 1 yaşında olucak. Sizler ne zaman aldınız nasıl kullandınız? Sizce simit mi almalıyım kolluk mu?
Mlk026 Rwerdst feneomenler çok reklam yapıyorlar o markanın bazı olumsuz yorumlar vardı açıkçası emin olamadım kullanan varsa daha iyi yardımcı olabilirim. Bu arada geçen sene benim oğlum 1 yaşındaydı gölgelikli simiti vardı çok sevdi ve babasıyla havuzda makarnayla yüzüyordu sizin ki de sevebilir.
Yedaarven Rwerdst Kızım 1 yaşından 4 yaşına kadar kullandı o kollukları. Antalyada yaşıyorduk her gün denizdeydi nerdeyse. Hala sapasağlamlar bence kesinlikle kolluk.
Ballilokmam11 Rwerdst ben o kolluktan aldim kizima ama aynı zamanda mayosunda da kendinden sungerler var yüzmeye suyun üstünde kalmaya yardımcı muhtemelen onu kullanınca gerek kalmayacak koltuğa
Rwerdst Mlk026 ya işte arada kaldım bu sene simit aldım diyelim ama seneye tekrar kolluk almam lazım. Sürekli böyle alcak mıyız yav😅🤣🤣🤣🤣 eşim de diyo seneye tekrar kolluk alırız beynim yandı 😅🤣🤣 Olumsuz yorumlar nelerdir?
Yedaarven Rwerdst Yürüyor muydu mu yüzüyor muydu mu demek istediniz acaba😊 Hem yürüyordu hem çok da güzel yüzüyordu. Son senemizde bazen kolluksuz girdi sadece, bence çok kullanışlı ve güven vericiydi. Hala Antalyada olsaydık şimdi ikinci kızıma kullanmak isterdim.
Rwerdst Yedaarven aslında ikisini de kast ettim ama eksik yazmışım. Yürümediği için üzebilir mi kolluk la korkum bu aslında. Ay bilmiyorum yaa çekiniyorum biraz aslında
Rwerdst Ballilokmam11 evet gördüm o mayoları alacaktım da ama denge problemi yapıyormuş sanırım. Yan dönme vs oluyormuş o yüzden cesaret edemedim.
Yedaarven Rwerdst Gözetim altında olduğu sürece sıkıntı olmaz bence ama tabi siz bilirsiniz yine çocuğunuzu, takmak ister mi istemez mi 🤷🏻♀️
Ballilokmam11 Rwerdst ya zaten yalniz birakmiycaz gözlerim altında olacağı için öyle bir problem olursa da Allah korusun kollugu kullanırız zaten
Rwerdst Busraata33 işte şuan 9 aylık oğlum temmuzda doğum günü ama babası mayıs sonu gibi başlar yüzmeye 🤕 10 11 aylık oluyor. Olur mu ki kolluk lar emin olamıyoruz bir tık ama kolluktan yanayım