Arkadaşlar Ali Emirin cennete gidişinden sonra ben çok dikkat etmeye başladım her anne gibi.. dün bebeğimi özel bir hastanenin aciline götürdüm çok şükür ciddi bir durumu yok.. ama özellikle dikkat ettim kaşe farklı acildeki doktor farklı muayeneden sonra üsteledim oradaki herkese bakan doktora danışmaya hemşirelere hepsi kaçak cevap verdi hastaneyi aradım bağırdım çağırdım saçma sapan bahaneler buldular neymiş hastane kadrosundaki doktorlar nöbetlerine kalmıyorlarmış doktorlarda ki zevke bak sen...bugün de sağlık bakanlığına şikayet ettim benim bebeğim iyiydi yoğun bir tedavi uygulanmadı doktor uzman olduğunu falan söyledi ama böyle olmayabilirdi de lütfen dikkat edin bizler ses çıkardıkça bu düzen değişir inşallah!