Kızlar şuan bu satırları yazarken bildiğimiz içimi çeke çeke ağlayarak yazıyorum öncelikle 3 aylık hamileym ve oğlum 14 aylık salonum ve mutfağm bir yani Amerikan mutfak bu durum ise beni çok çok yoruyo oğlundan dolayı ne bulaşık makinası açabiliyoruk direk gelip içine giriyo onuda geçiyorum günde 50 defa mutfak dolabimdaki karşılığı açar dağıttr ve artık toparlamaktan inanın çok yoruldum büyük ihtimalle gebelikte yorup sinir ediyo beni yani kısacası güne başlamak istemiyorum cnki kaos yaşiyoruz asla bağırmak istemiyorm ama çileden çıkıyorum elimde olmadan avazimin çıktığı kdr bagiryorm yapmaaaaa dokunmaaaaa çık ordan die snrada çok çok üzülüyorum varmı aynı durumda olan