hallooo Arkadaslar haziranda kardesimin dugunu var adet gunum dugune denk geliyor ve 2 3 gun cok yogun oluyor..adet geciktirici nasil kullaniliyor bide kac gun geciktiriyor kullanan olduysa yorumlari bekliyorum
uykucukoalaa hallooo üniversite zamanında bı kez kullanmıştım evet geciktirdi o ay hiç olmamıştım ama ertesi ay olduğumda öyle bı ağrı çektim ki acilde buldum kendimi bı daha da tövbe kullanmam dedim bence hiç kullanma acısı kat kat çıkıyor çünkü
mayis_papatyasi hallooo canım adetine 5 gün kala başla ki garanti olsun.günde 3 kez alıyorsun primolut-n diye bi ilaç.ilacı bırakınca direkt adet olursun
frappuccino hallooo yeni evliyken eşim uzun bir görevden dönecekti bende ilk günü hasta olacaktım o zaman kullanmıştım eşimin ısrarı üzerine. Normalde kullanmam bu tür hapları asla ama diğer ay adet olduğumda sancıdan bayılma noktasına gelmiştim çok kötüydü yan etkisi 😥
sirincik hallooo direncli bir vucudun varsa hapın hiçbir yan etkisini görmüyosun ben cok sık kullanırım hatta ablamda ramazan aylarında kullanır hapı bıraktıktan 1 yada 2 gün sonra adet oluyorum
hallooo uykucukoalaa yaaa daha once kullanmadim nasil etki eder bilmiyorum dugunle adet gunum ayni tarihte ve adetliyken saat basi ped degistirim dusa bile girerim.dugun de huzursuzluk olsun istemiyorum tesekkur ederim
hallooo mayis_papatyasi yan etkisi falan olmuyor dimi bide esim dugunde gelmeye caliscak onun gelecegi gunde adet gunum kesisiyor 🤭 adam 4 aydir beni gormuyor ust ust geldi hersey
uykucukoalaa hallooo yani ağrısına katlanirim diyorsanız kullanın etki ediyo ama o ağrıyı unutamıyorum umarım sorunsuz geçer 🌸
taa hallooo benm adetim kendi düğünüme denk geliyordu kullandım hergün içtim bşr tane. Balayından dönüncede bıraktım içmeyii sonra oldum hemen
mayis_papatyasi hallooo yan etki olarak şişkinlik baş ağrısı falan olabilir ama basit şeyler yani sizin tercihiniz adet görmemekse bunları tolere edebilirsiniz
hallooo frappuccino oyleymis yorumlarda yazannlar oldu kocam 4 aydir beni gormuyor dugun icin izin alip gelmeyi dusunuyor ayni tarihe denk geliyor.kullanmicam galiba canim oyle gorunuyor tesekkur ederim
hallooo mayis_papatyasi normal adet imde bile bas agrisi siskinlik oluyor bakalim insalah erken olurum biter gerek duymam..yada kullancam agri kesici vs kullancam agri olursa
Busra986532 hallooo en kullandım öncesinde kuşlanmaya başlaması gerek balayına yurt dışına gidiceğimiz için tatili gğzel değerlendrmek için kullanmıştım. Kasıklarda çok ağrı yaşamıştım adet geciktiriyor çünkü saati saatinede kullanması lazım yoksa hemen lekelenme oluyır
hallooo Busra986532 evet canim simdi arkadaslarda dedi ilac bitiminde agrili adet donemli oluyor cokmu agri yapiyor..kac gun suruyor bu agri.asiri taktim cunku dugun olacak esimde iraktan gelecek dugun icin izin aldi. Ve adetim bu aya denk geliyor.arti memlekette olacagiz 🥴
ikrakuss hallooo adet tarihinden 3 gün önce kullanmaya başlıyorum canım istediğim güne kadar sabah-akşam olacak şekilde kullanıyorum bıraktıktan sonra da bir hafta içerisinde oluyorum ama normal adetlerine göre biraz daha ağrılı oluyor bilgin olsun 🙏🏻
hallooo ikrakuss normaldede agrili geciyor hap kullandiktan sonra agrim vs olursa agri kesici kullanabiliyor muyuz en azindan o sekilde acisini dindiririm
mayis_papatyasi hallooo tarçın da kullanabilirsiniz,daha hafif geçiyor.ya da geciktirici kullanmayacaksanız dolorex arveles falan kullanıp kanama miktarını azaltabilirsiniz
hallooo mayis_papatyasi tamam canim dolerrs iyi geliyor duydum ama hic kullanmadim.su dügünü kocam gelecek sag salim bi atlatayim.cunku memlekete gidicez
ikrakuss hallooo kullanabilirsin canım birşey olmaz benimde normalde hep ağrılı geçer her ay iğne vurulurdum onu kullandığım zamanda iğne vurdururdum yine problem olmazdı hiç