Selimselim siz yine takip edin ama belirti vermiyorsa arka azılar geliyor olabilir 25 aylık benimde kızım geçen ateşi 38.5 a çıktı ilaç verdim yattı uykudaykende en fazla 38 i gördü ilaç vermedim sürekli takip ettim kendi kendine düştü başka hiçbir belirtisi yoktu ama dış ateside 38 i geçmez diyorlar ya ilk 38 5 gördüğümüz için yinede sağlık ocağına götürdum belki boğaz enfeksiyonu falandır başlangıç olduğu için belirti vermiyordur dedim hiç birşeyi yokmuş doktor dişlerinede baktı çok şişmiş dış ateşidir dedi tüm gün parmakları orda dişim acıyor deyip duruyor 😔 büyük kızımda arka azılarını çıkarırken hafta 1 2 kere ateslenirdi en zorlayan dişler galiba