tugce1667 Demin 10 aylık bebeğim sudocrem kremi açmış heryer sürmüş ve ağzının kenarlarında ve ağzının içindede krem vardı sanırım yemiş ama nekadar yediğini bilemiyorum bişey olurmu sizce ya neyapmalıyım
arasardaannesi tugce1667 daha önce burda okudum çocugu sudocrem yıyen bıse olmamıs sızede olmaz ıns 🌺