seymanurryilmazz ben direkt siringaya cekip verdim hep anne sütü aliyor direkt emziriyorum diye. 6 ml kullandik biz 3 ml sabah 3 ml aksm ama gunde bir kere bile versem yeterli geliyordu. Cidden kabizlik cok zor. Kendisi yapinca da sivi yapiyor aslinda kati degil ama uzun araliklarla iste. Makatta darlik vardi ameliyat olmustu 2 aylikken, gazdan dolayi fitik olmustu ondan da oldu ameliyat. Makatta catlak vardi bir sürü krem kullandm ama en iyisi sari kantaron yagi onunla gecti