Kızlar 5 + 3 iken doktora gitmiştim özele ve kese görülmüştü bu arada on gün içinde muayene hakkı oluyor biliyorsunuzdur belki normalde Salı günü son günüm diye gidecektim bebeği görmek ve kalp atışını duymak için ama affedersiniz Vajinal kaşıntım oluyor ne yapacağımı bilemedim Doktora mı gitmeliyim gidersem de bebeği görürmüyüm yoksa bana bir çözüm önerir misiniz çok rahatsız ediyor beni biri gelsin gelsin istemiyorum o derece bu arada 6+1 iz şuan