Beri_34 122 çıktı kanı çok düşük değil ama depoları boş dedi doktor bize de sabah akşam 5 ml 3 ay kullan dedi biz de 250 ml şişe aldık eskiden 150 ymiş doktor yanlış hatırlamış ben yanlış aldım sanmıştım da doğruymuş aşırı iştahsız kızım da kendi de önüne koyunca yemiyo mecbur ben veriyorum dişte kararma yaparsa diye tedirgindim ben yaa inşallah bizde de yapmaz bazıları yaptı diye okumuştum çünkü sevindim kararmamasına sizin oğlunuzun değeri kaçtı