mother2 bizde de olmuştu ağustos ayında 1 buçuk aylıktı ürat kristalleri demişti doktor ben ona benzettim ama tabi doktorunuz daha iyi bilir sıvı alımı yetersiz olduğundan olurmuş su vermeye başlamıştım ve emmesini arttırmıştım sonrasında olmadı bi daha inşallah böyle küçük bişeydir üzmeyin kendinizi🙏🏾