livanurvealpinannesi61 Derenmom uzmanlar 1 yaştan sonra gece beslenmesi zararlı diyor. Doktorunuz bilgi vermedi mi bu konuda. 1 yaştan itibaren gece beslenmesi kesilmeli. 1 yaştan itibaren bebekler gece acıktığı için uyanmaz. Alışkanlıktan uyanıyor. Siz beslemeye devam ettikçe devam eder böyle.21 aylık gece beslenmesi normal değil.
tubasd Acemimom1 emerek uyuyorsa birden memeden kesme iz onun içinde çok yıkıcı olur önce emerek uyutmayi bırakın bence
BeyzaKeles Acemimom1 biz 17 aylık bıraktıp çok şükür uyanmıyor ama arkdaşımın çocuğu emmiyor ama hâlâ uyanıyor dedi 🤷♀️
smileanne Baturunannesii merhaba kaç aylık acaba? Ben de dün deneyeyım dedim ama gece pes ettım basarılı olamadık çok agladı. Sız nasıl sabrettınız
Baturunannesii smileanne 18 aylık canım biz acı biber sürdük memeye birdaha almak istemedi ilk gecemiz çok kötü geçti diyebilirim kayınvalidem yardımcı oldu bana tek başıma bende sabredemezdim çünkü sürekli Ayağımızda salladık meme istemedi almadı bile ama huzursuzluk yarattı çünkü onunla uykuya dalıyoru 2 . Gece ise ilk salladım uyuttum baktım 2 kere uyandı en sonunda pş pş sesi açtım telefondan kapat gözünü annecim sabah olsun da uyanalım biran önce filan diyerekten konuştum sarıldım saçlarını sevdim en sonunda saat 2 de uyudu sabah 8 de kalktık
D_deniz Acemimom1 2 yaşına yaklaşıyor. Bıraktırın. Olmadı şu 3no 4no mamalardan alın. Size de yazık uykusuz hayat mı geçer
ikimeelekannesi Acemimom1 benim kızımda 22aylik memeye çok bağlıydı sürekli meme meme meme diye dolaşıyordu gece saatte 1kalkip emiyodu ama bayramdan önce arife günü kesicem dedim kestim ilk gece zorlandık yat annem uyu annem dedim su verdim şimdi maşallah akşam 9 buçuk gibi yatiyo sabaha kadar hiç uyanmiyo o da bende rahatladık..
Derenmom ikimeelekannesi hadi inşallah benimkide 21 aylik şuan bugün başladım uyku gözumde tütüyor🥲🤲🏻
smileanne Baturunannesii maşallah şuan nasıl ıstıyor mu ☺ ben benden kopacakmıs gıbı geliyor kıyamadım o agladı ben agladım. En son sabır tası sürmüştüm gogsume onu yıkadım gözünün önünde ve emzırdım öyle uyudu. Hıc koyamıyorum dişleri ıyı olsa asla şuan ayırmazdım. 1.5 yıldır kesıntısız uyuduğumu dınlendıgımı bilmiyorum ama buna rağmen gece boyu uykusuz yorgun kalmam hıc umuruma gelmiyor keşke doktor kes demeseydı bu sekılde yıne devam etseydım diyorum 😢 ben benden koparsa dıye çok üzülüyorum onunla bende bu maratona alışmışım çünkü. Sız basardıysanız çok mutlu sıze annesi 🥰🥰
Baturunannesii smileanne şöyle söyleyeyim kendi düşüncemi paylaşayım dün gece artık biz bitirdik tamamen akşam 10 da uyuttum sabah 9 da uyandı ve gece uyanmadan sabah o kadar mutlu uyandı ki meğer meme yüzünden çoçuğum sürekli uyanıp huzursuz oluyormuş çok şükür atlattık bende bağım kopacak diye düşünüyordum ama tam tersi oldu ve artık yemeğe de daha düşkün oldu
Baturunannesii smileanne şuan artık meme istemiyor ben diyorum annecim süt veriyim mi diye kafasını sallayıp kaçıyor almıyor yani
smileanne Baturunannesii pekı sız şuan nasılsınız 🥰 alıstınızmı ben de oğlumla beraber memeye alısmısım sankı onu emzırmeyınce canım sıkılıyo gıbı alısmısız ıkımızde. Çok duygusal olarak baglanmısız ama bızım dişlerden dolayı kesinlikle bırakmamız lazım. Sızın ıradenize helal olsun. Oğlum benden kopacakmıs gıbı gelıyor sızın aranız nasıl şuan kopmuş gıbı mı yoksa aynı mı bağınız
1bahar Acemimom1 tabikide uyur benim kızımda öyleydi sırf meme için uyaniyordu sabah kadar yapış yapıştık bırakınca geceleri hiç uyanmadı artık kesintisiz uyudu sabır taşı kullandım bıraktı
Oguzunannes Benim oğlumda 8 aylık gece beslenmesini kesmeli miyim acaba. Erken mi bilemedim. Benim oğlum da geceleri saat başı kalkar emmek istemiyor artık çok şükür ama kucakta sallanmak istiyor. Emiyor diye kucakta sallamaya alıştırdık daha da zor oldu
smileanne Baturunannesii pekı göğüsleriniz şiştimi acaba ☺ ben ilk gün memeden kesecegım dedıgım gün 8 saat falan emzırmedım hıc taş gıbı oldu ve agırısı çok oldu. Sıze ımrendım valla azmınıze brn basaramadım ama yıne baslıcam