Bence bir sorun yok. Benim kızım da 18 aylık hiç yürüteç kullanmadım o da bazen parmak ucuna basıyor ama oyun olsun diye yapıyor belli. Araba görürse tekerliğini çeviriyor çünkü o aylarda döndürme hareketini öğreniyolar hatta fırının düğmelerini de döndürmeye çalışıyor. Yatarak araba oynaması da normal siz eğer yanında uzanarak sürdüyseniz ki muhtemelen öyledir taklit ediyodur. Ablam psikolojik danışman bu davranışların sorun olmadığını söyledi içinizi ferah tutun