renginkayaa Adet oluyom 2,3 ayda bi ama bi hafta oluyom pcos dedi doktor neyse. Oructa birgun tek oldum cok az oldum birgun bule degul pzt doktora gidecegım kafayı yiyecegım yumurtalık kanseri dıyo korkuyorum googglede
twinsmomm2 renginkayaa geçmiş olsun da Google a ne bakiyosunuz tırnak kırılması yazsak kansere çıkıyor ucu.Baya geçmiş zaman düşükten dolayı kürtaj olmuştum parçayı göndermiştilerdi analiz için niye oldu vs diye sonra sonuç çıktı kağıt elimde doktora gittim bekliyorum kapıda o ara Google’dan yazan sonuç neymiş bakayım dedim rahim kanseri diyor içeri girene kadar ben bı ağla bı ağla doktor çok dalga geçmişti alakası yokmuş o gün bugündür google ye bakmayı bıraktım 😂
pinkflowers renginkayaa Google a bakma herşey söyler,,, pcos bendede vardı ilaç kullandım düzene girdi,, korkma,, 🌸
[silindi] renginkayaa kanseri dıyo korkuyorum googglede Google doktor değildir. Lütfen doktorunuzdan görüş alın.
annesininkuzusu27 Merhaba kilonuz var mı? Yani eskiye göre fazlalığınız ya da doğum sonrası veremediğinğz kilolar
annesininkuzusu27 renginkayaa pcosta kilo alımı bu semptomları yapar. Ama pcos olup hiç adet olmayan çok seyrek olan var. Bu hastalığın septomu zaten korkmanıza gerek yok ama yine de kontrole gidin tabi ki
alininmom renginkayaa googleye dişim ağrıyo desen kanser öleceksin diyo niye inanıyonnn. Ramazanda düzenli beslenemediğimi.için oluyo takma kafana doktora git, googleye ne demeli kanseri bilmekte öyle kolaydı zaten 🙂