Cileklipastam Benimkide bunun tıpkısı ama marka Kanz değil. Bebeğim 19 aylık. Tam 14 aydır tepe tepe kullanıyoruz. Hiç fazla para vermeye gerek yok zaten en kullanışlı bence bunlar. Kirlenince sil, yıka mis gibi. Bu arada ben bununla banyo bile ettirmiştim zorda kalınca ❤️ hemde tek elimde bebeğim tek elimde bu rahatça heryere taşıyordum