sema_068 şu anlık alerjisi olmadı hiç bir ürüne Allahtan yoğurdu ve süt ürünlerini azalttım kabızlık azda olsa azaldı ama çok yumuşak olmayan kabızda olmayan bir kakaya dönüştü bakalım yavaş yavaş düzelicez inşallah çok acı çekiyor yaparken gözleri yerinden çıkıyor resmen çok üzülüyorum kendimi aşırı suçlu hissediyorum elimden bir şey de gelmiyor ne gerekiyorsa denedim ama bakalım Salı günü doktorumla da görüşeceğim ona da soracağım çok teşekkür ederim tavsiyeniz için