Rumeysa_18 ben kullanıyorum şu an. kilo alımı az olduğu için doktor önerdi. 5,5aylığız biz. hippte şeker ilavesi yok o açıdan güzel. baçlangıçta şu an yarım ölçüyü bile bitirmiyor sıkılıyor sadece emdiği için. ama gece uyanmaları aynı şekilde devam ediyor bilginiz olsun🙃 bir de yatmadan verecekseniz uykudan en az bir saat öncesinde verin hazımsızlık açısından demiştir doktor.