Selam tatlım anneler fikirlerinize ihtiyacım var bebeğim 12 aylık bayramın 1 çift gününe kadar herşey yolundayken resmen hayat alt üst oldu bebeğim hastalandı 3 gün nerdeyse su dışın da asla beslenmedi hastane hastane gezdim boğaz enfeksiyonu dendi ama bir türlü düzelemedi 4 günde bir kilo kaybetti ikinci kutu antibiyotiğe geçtik ama hala da bir düzelme yok 2 gün önceye kadar sadece uyurken besleyebiliyordum 2 gündür bir şekil de yiyor ama çok zor doktorlar kilosu önce gidiyor sorun yok diyorlar ama benim sıkıntım kilo değil çocuk beslenmiyor ileri gitmesi gerekirken gerileme oluyor 15 gün süren boğaz enfeksiyonu olur mu çocuk hala beslenirken zorlanıyor yutmak istemiyor artık sinir sistemin çöktü resmen çocuk önüm de eriyo ben bir şey yapamıyorum bu şekil de bi durum yaşayıp daha sonra düzelen var mı nolur yorumlarınızı bekliyorum kafayı yemek üzereyim