Cahide_deveci7 Merhaba bebegım daha öncesinde güzel yemek yıyordu ama 1 yaşından sonra 2 3 kaşık aldıktan sonra ıstemıyor yemeyi bu durumu yaşayan var mı sevdıgı yemekleri bile yemıyor artık 🤦♀️
Fndkurdu Cahide_deveci7 azı dişlerimiz çıkmaya başladıktan sonra baya yaşadık canım belki bir ay azı diş sıkıntısı çektik
guldef Cahide_deveci7 13 aylık kızımda aynısını yapmaya başladı umarım geçici vi süreçtir ve hemen biter. çünkü mamada icmiyor yemezse resmen aç. uyku aralarında veriyorum mamayı. bazen kabul ediyor nazende etmiyor
Atabetul_hakayik Cahide_deveci7 merhabaa. Durumlar şu an nasıl acaba? 12 ay 20 günlük oğlum düne kadar hastalandığında bile yemeyi hiç bırakmazdı herkes çok şaşırırdı. Dünden beri yemek yememek için savaşıyor. Azı diş mi onu da bilemedim. Ağzına baktırmıyor 🥺
Cahide_deveci7 Fndkurdu yemek ıstemıyor emmek istiyor sürekli ınsallah dıstendır canım ya ılk defa böyle yapıyor iştahı çok yerındeydı hasta olup atesı olduğu zamanlar yemezdı ama suan biseyı olmadığı halde yemek ıstemıyor dışındendır umarım
0808h Cahide_deveci7 benimde kızım şuan 15 aylık ve oda 1 yaşından sonra öyle olmaya başladı ve hala devam ediyor maalesef dişlerden diye düşünüyorum
Cahide_deveci7 Atabetul_hakayik canım diştendır suan az da olsa normale döndük yanı şöyle söyleyim yemek seçiyor ama sevdıgı yemekler olunca afıyetle yıyor sadece aşırı yemek seçme sorunumuz var suan da onun dışında duzeldık şükür dısındendır dişine tedagil diş granüllü sürün eczaneden alın onun çok faydası oluyor dişlerine masaj yaparak uygulayın