Senaefe ben yaptırdım hiç de bir şey olmadı niye keşke diyeyim ki sağlık bu ne olur ne olmaz. Siz dışarı çıkmıyor olabilirsiniz ama evinize kimse gelmiyor mu her şeyi geçtim eşiniz işten gelmiyor mu. Bence yaptırın ne olur ne olmaz önleminizi alın doktorlar boşuna ek doz koymamış keyfi değil sonuçta