zeyynepgk daha bu hafta doğumdan sonra ve doğumdan hemen sonraki rurin kontroller dışında kontrole gittim bu sebeple ve aksatma dr bana geç kalmışsın dedi benim yoğun akıntıdan dolayı yara oluşmuş kesinlikle korkutmak için değül ihmal etmemeniz için yazıyorum çünkü dr um bana çok geç kalmışsın dedi yeni bi olay değil dedi . Lütfen arkadaşlar geç kalmayın geçmeyen akıntınız varsa mutlaka gidin dr a