Ftmysr Kızlar bu ay regl olmadım daha testte yaptım gebelik yok stresten olmuyorum diyorum ama yok korunuyoruz przvtf ile hamile kalmam sıfır anlam veremiyorum ama korkuyorum yine de kızım daha 1 yaşında 😢
aysegul_my Ftmysr mevsimsel bi geçiştesindir belki her sene illa bir veya iki kere o adet döngüsü 10 gün veya 13 gün uzar ileri atar endişe etme sal gitsin ne olucaksa olsun de
dilberhala1 Ftmysr Prezervatifle yengem hamile kaldı 15 haftalık oldu tek yönteme asla güvenmem 😂 test yap gör negatifi kurtul bu stresten
Ftmysr -Eraymoms- Google den baktım da %1 prezervatif le hamile kalınıyomuş bende de şans yok zaten 😒
-Eraymoms- Ftmysr ay yok kız istemiyorsan hiç ihtimal verme düşündüğün şey başına gelir sal gitsin ben öyle yapıyorum 😂 bide okeyin iyi korumasıni istiyosan aktuel market markalarından alma canim onlar berbat ok falan iyi
NewMomm1 Ftmysr burası korunduğunu sanıp hamile kalanlarla dolu kızz😂 ama negatif demişsin hadi iyi sevindim 😂😂😂
dilberhala1 Ftmysr O zaman mevsimsel de olur ama prezervatife asla ve asla güvenemem ben ya yani daha doğrusu çocuk istemiyorsan eğer mutlaka çift yöntem derim
Ftmysr NewMomm1 ahahahaha sende içime su serptin saol aşko😂😂😂 ilk defa denedim artımed diye bi marka ovulasyon testi gibi çubuk testti ondan güvenemedim teste
NewMomm1 Ftmysr hahahahaah sen yine de adet olmazsan test yap bende o çubuk testlerden negatif görmüştüm şimdi oğlum 4 ay 21 günlük😂😂😂
dilberhala1 Ftmysr Emzirirken kullanabiliyorsun mini haplar var bende kullanıyorum cerazette içinde östrojen yok güvenle içebilirsin
Ftmysr NewMomm1 ayyy bayılacagımmm🤦🤦😒 iki kızım var kızzzz onlara yazık ama 😢 biri 3 bucuk yaşında digeri 1 yaşında 😢
frappuccino Ftmysr prezervatifin gazabına uğrayıp kpss çalışma sürecinde hamile olduğumu öğrenen ben , prezervatife olan sonsuz güvenine hem güldüm hem üzüldüm canım.