Nurnur41 11 aydan yazıyorum sezaryan doğum yaptım. Sonrasında korse takmadım vardı ama çok ağrım oluyordu direnemedim attım köşeye 🙁 şu sıralar göbeğimden fazla rahatsız oluyorum. Karın bölgesi egzersizlerine başladım mekik vs. korse alacağım fakat nasıl bir korse alacağım hakkında bir fikrim yok ve işe yarıyor mu gerçekten? -Geç kaldığımı düşündüğüm için uzun süre sonra önlem almaya başlayanlar faydasını gördü mü? Sizler ne önerirsiniz ?
crazymama Hemen başla , instada korse sayfası var bende 40 gün önce sezeryan doğum yaptım çok az bir göbeğim kaldı zorla giydim. Korse, korseli taytta oluyor. Umarım geçer 🙏
Niloyamniloyam7212 crazymama ayyy canım peki benim 4 yılık gobegim de gider mi sezeryansan kaldı gitmiyor ya😪😪
Nurnur41 crazymama teşekkür ederim ☺️ korseli tayt başlarda giydim fakat sıktığı için rahatsız oluyordum siz erkenden önlem almışsınız ne güzel :) şuan fayda eder mi korse bilemedim ve rahat birşey arıyorum dogrusu
Nurnur41 Niloyamniloyam7212 gitmiyor diye birşey yok muhakkak gidiyor sporla kesin çözüm garantisini antrenör olarak veriyorum. Fakat korsenin ne düzeyde etkilediğini ve süreci daha hızlı hale getirip getirmediği hakkında emin değilim sonuç alan arkadaşlar varsa bu konuda da fikir olacaktır mutlaka