Ayy arkadaşlar ben delireceğimmm. Oğlum geceleri acıkıp uyanıyor. Bu arada gündüzleri normalde 120 cc içer. Fakat geceleri 30 cc içip uyuyor ve tekrar acıktığı için kısa sürede uyanıyor. Aslaaaa bu döngüden çıkamadık😂 Bu arada altını açıyorum değiştiriyorum uyanmıyor, ayağını gıdıklıyorum, yüzünü burnunu hafif sıkıyorum, ıslak mendille boynunu falan siliyorum, biberonu hafif ağzında kımıldatıyorum amaaa yok uyanmıyor😂 sarılık değil bu arada geçirdik onu şu an 4 ay 21 günlük. Napacağımı şaşırdım artık help analar help bacılar