Merhabalar. 3,5 yaşında bir oğlum var onu 1,5 ay önce oyun atölyesine yazdırdık. Haftada 3 gün 3 saat gidiyor ilk başlarda zorlanıyordu gitmek istemiyordu okul kelimesini duyunca başlıyordu ağlamaya. Üzerinden epey zaman geçti ama şimdi de okulun kapısına gelince ben gitmeyeceğim korkuyorum korkuyorum diyor. Ne yapacağımı şaşırdım önümüzdeki yıl anaokuluna gitmesi gerekecek önden hazırlık olsun diye gönderiyordum ama bıraksam mı acaba diye düşünmeye başladım yardım edin