Sudee00 olur tabii hem de çok güzel oluyor ben çok severim ama sade bulgur pişirir gibi pişirin önce yağda fazla kavurmadan sıcak su ekleyin pişsin. Sonra normal kısır malzemelerini atın. Ben Salça atmadan yapıyorum böyle olunca ama salçayı da bulguru pişirirken atsanız bence olur neden olmasın 😅