Kizim 5 ay 20 günlük normalde gece cok güzel uyuyan bi bebek maşallah diiyim dün gece 3 gibi uyandi karni tok biraz pışpışladim uyudu bugün uykularindan yanaklari kırmızı uyandi hep öyle ateşi var gibide değil ama başı sıcak biraz bu akşamda tam uyuttum dedim aldim yatağa yatiricam gece uykusu için uyandi gibi oldu üstü kalındı degistiriyim dedm bişi yoktu degistirdim sallarken uyumak istemedi agliyo mizirdiyo dedim Karnini doyurayim uyur mama icerken uyukluyodu hemen emzigi taktim sallıyorum nasıl cildırıyo ağlıyo ay susturamadim duruyo bi anda bida ağlamaya başlıyo duruyo bida ağliyo ama böyle cok içli henüz öyle ağlaması olmamiştir zar zor calpol verdim biraz battaniyesinde salladik esimle besigine koydum simdi ara ara uyanip ağlıyo gine kulaği ağrisa oğlumdan biliyorum bebekken cok sık kulak enfeksiyonu olurdu hemen ateş yapardi anlardim bunda ateş vs yok elimle bakarken sanki böyle tırtıklı derinin altında bişi varmiş gibi geliyo yakın mıdır diş cıkması ?