sinemkuzey kizlar bebegim usuttu kuru kuru oksuruyor,emmiyor hatta biberon da almiyor kasikla veriyorum.benim gibi olan var mi ne yapabilirim?doktor herhangi bir ilac vermedi anne sutu en iyisi dedi ama beslenemiyor zaten zorla kasikla veriyorum
Cemremmm sinemkuzey aynı durumdayım geceden beri emmiyor bogazları açıyor tuvaleti de var gibi biraz da ateşi var uğraşıp duruyorum ve aşırı üzülüyorum ne yapılabilir bende merak ediyorum
Usakliomer sinemkuzey gecmis olsun biz de yeni atlattik tikanikliktan ememiyolar biz ventolin buhar verdik (makinasi var) ve surekli burnunu actik once fizyoser sprey sıktık genzindekini yutmasini sağladık (cigere inmemesi lazim) bebek icin en zoru tıkanıklık gece uykusu yemesi icmesi cok zorluyor
Songul_hamza sinemkuzey burnu tıkalı olduğu için emmiyordur bizde yaşadık sık sık burnunu yıkayın aciliyo
sinemkuzey Usakliomer aynen hece ne yapicagimi sasirdim ememediginden...ayagimda salladim surekli.tesekkur ederim...
ftyozyuccer Merhabalar bebeklerinizin burnu tıkanırsa eğer birincisi serum fizyolojik ile temizleyerek burnunu sürekli açık tutun ve gece tıkanıklık olmaması için uyuduğu odaya kuru soğanı kesip üzerine 4-5 adet karanfil bAtırıp başına yakın yere koyun elinizde organik elma sirkesi varsa suyuna 1 çay kaşığı katabilirsiniz ateşi varsa da çorabını limon suyu ile ıslatıp giydirin geçmiş olsun herkese
Zuleyha__19 Songul_hamza burnunu nasıl yıkıyorsunuz bebeğim 4 aylık şırıngayla dün yıkamak istedim ama diğer delikten gelmedi bi kaç kere yaptık ama tıkalı olduğu için midir açılmadı da bi türlü 🥺 normalde nefes alıyor ama balgamı var balgamı atsın diye yaptım
Songul_hamza Zuleyha__19 canım siringaya 2 ml fizlojik su ekle bebeğinin basini yan çevir ve tek seferde burnuna gnder ve ters çevir sırtına pat pat vur snra aspiratörle çek canım
sinemkuzey simdi doktordan ciktik antibiyotik verdi ,daha cok kucuk insallah anyibiyotik sıkıntı olmaz
ftyozyuccer sinemkuzey doktorlara bakmayın direk yaptıkları antibiyotik yazmak benim bebeğim 12 aylık ve çok şükür şimdiye kadar bir defa grip oldu onurda sıfır ilaçsız atlattık umarım sizlerde öyle atlatırsınız