Merhaba arkadaşlar. Kızım 3 yaşında 1 hafta oldu bezi bırakalı. Yaklaşık 5. Ayında yapisikligi fark ettim doktor estriol isminde krem verdi açıldı fakat sonrasinda yine kapandi 3 kez el ile müdahale edilerek açtırdık fakat çocukta travma kalıyordu her seferin de. Bezden kesince bugün tekrar açtırdım 2 ay kullanmak üzere hametan ismimde krem verdi . Başına gelen var mi. Yavrum gündüz saat 4 den bu yana çiş yapamiyor aciyor aciyor diyor