biricikoglumm takmıyorum kim ne düşünürse düşünsün tabi, bebeğim sağlıklı olsun da gerisi hiç önemli değil. Sadece işte buna maruz kalınca insan birkaç kez, acaba gerçekten öyle mi? Diğer bebeklere kıyasla gelişimi kötü mü falan diye kendini sorguluyor. Kayınvalidem hiç öyle değil aksine gayet iyi benim çocuklarımda böyleydi, sen hiç takma bunları falan diye destek bile oluyor sağolsun. Allah herkese iyi kayınvalide nasip etsin.