Benimki 5 ay 29 günlük 2-3 kere emmek için yanıyor, bazen ağlamıyor. Yatagı yanımda emme sesi gibi yutma sesi duyuyorum, uykusu çok ağır oluyor galiba. Hemen alıp emziriyorum. İyi emiyor. Bence 1-2 kere en normali diye biliyorum. Acıkıyordur uzun uyuyorsa, uyandırmadan emebilir