Önceden zorla da olsa yemek yediriyordum. Balkona falan cikariyordum oyaliyordum 2 gündür ağzını asla açmıyor memeden başka hic bir şey yiyip içmiyor naoacagimi Bilmiyorum çok çaresiz hissediyorum kendimi. Bu arada normalde de yemek problemimiz var zaten bulamaç harici bir şey yemiyor ağzından atıyor iki gündür çok daha kötü bir durumda. Acaba emzirmeyi bırakırsa düzelir mi