Kızlar 9 ay oldu doğum yapalı hala kilo vermedim özelikle basen ve göbek kısmı çok var bacaklarım ince gogsum de var ama geniş omuzlu biri değilim yani orantısız bir vücudum var basen göbek aşırı var ne giysem orası aşırı kötü duruyor elbise olarak nasıl kesimler yakışır kilomu örter